Gezondheidscentrum De Kuip

Gezondheidscentrum De Kuip (1000 m2) is mei 2006 in gebruik genomen. Het is het eerste verzamelgebouw dat onder coƶrdinatie van Stichting ELS het levenslicht zag, in dit geval in samenwerking met de Gemeente Deventer en Woonbedrijf Ieder1. Het is een prachtig voorbeeld van een moderne gezamenlijke huisvesting voor eerstelijns zorgverleners tegen een scherpe prijs.

In Gezondheidscentrum De Kuip is een breed scala aan zorgverleners vertegenwoordigd, zoals huisartsen, tandartsen, verloskundigen, fysiotherapie, oefentherapie, logopedie, een eerstelijns psycholoog, maatschappelijk werk en thuiszorg.

Zowel de zorgverleners als de cliƫnten ervaren duidelijk de meerwaarde van deze bundeling van de zorg. De buurtbewoners zien het gezondheidscentrum als een ankerplaats in de buurt. Het gezamenlijk onderkomen zorgt voor een sterk drempelverlagend karakter. Sinds het intreden in De Kuip signaleren de deelnemende zorgverleners een toegenomen bezoekgraad.

Adres:

Gezondheidscentrum De Kuip: